Tırmanma Koniği
Tırmanır kalıp sistemlerinde kullanılan bir diğer yöntem, kalıcı ankrajların beton içerisinde bırakılıp yalnızca koniğin sökülmesi esasına dayanır. Bu sistemde, tespit pulları kullanılarak tırmanma koniklerinin konumu sabitlenir ve ardından beton dökümü gerçekleştirilir. Beton sertleştikten sonra tespit pulu çıkarılarak yerine askı makarası monte edilir. Son olarak, tırmanma konsolu getirilerek makara üzerine güvenli bir şekilde oturtulur.
Ürünler
Hızlı Teklif İste
Detaylı bilgi almak mı istiyorsunuz?
Bizi arayın tüm hizmetlerimiz, çalışma koşullarımız teslimat sürelerimiz gibi bir çok konuda anında bilgi sahibi olun!
Kullanım Alanları
Tırmanma Koniği, tırmanır kalıp sistemlerinde yük taşıma ve kalıp sabitleme işlevi gören temel bağlantı elemanlarından biridir. Kalıp montajı sırasında yükleri güvenli bir şekilde ankrajlara aktarmak için tasarlanmıştır. Beton dökümü tamamlandıktan sonra konik sökülerek, kalıcı ankraj içi boş bırakılır ve sonraki aşamalarda sistemin yeniden kullanılmasına olanak tanır.
Tırmanma Koniğinin Avantajları:
✅ Güçlü ve Dayanıklı Yapı: Yüksek mukavemetli çelikten üretilmiştir.
✅ Kolay Sökülüp Takılabilir: Beton içinde kalan ankrajın uzun ömürlü kullanımına imkan tanır.
✅ Yüksek Taşıma Kapasitesi: Kalıp sistemlerinin güvenli bir şekilde taşınmasını sağlar.
✅ Verimli Kullanım: Tırmanma konsolları ve askı makaraları ile uyumlu çalışarak iş güvenliğini artırır.
Tırmanma Koniği, özellikle yüksek katlı yapılar, köprüler, barajlar ve sanayi tesisleri gibi büyük ölçekli projelerde güvenli ve verimli bir inşaat süreci sunar. Daha fazla bilgi ve özel fiyat teklifi için bizimle iletişime geçin!
Çelik Konik
Kendinden Ankrajlı Konik
Not: Özel boyutlardaki üretim ihtiyaçlarınız için size özel çözümler sunabiliriz.
Article No. | Bar Ø (mm) | Ø1-Ø2 (mm) | Length (mm) | Hex (mm) | Weight (kg/pcs.) |
M24 TK DW17 | 17 | 30-49 | 125 | 36 | 1,2 |
M24 TK DW22 | 22 | 35-49 | 125 | 36 | 1,1 |
M24 TK DW24 | 24 | 35-49 | 125 | 36 | 1,1 |
M27 TK DW22 | 22 | 33-46 | 130 | – | 0,8 |
M30 TK DW24 | 24 | 40-60 | 130 | 36 | 1,5 |